Studijas veidotajās web vietnēs ir iekļauta pamata pakāpes SEO ( optimizācija).
“Tīrs” weblapas kods, tagi, webvietnes iekšējie linki, attēlu apraksti, metadati ,”robots.txt” un “lapas karte”, mūsu izpratnē ir neatņemama web vietnes sastāvdaļa. Ietilpstoša vietnes izstrādē un uzstādīšanā web vidē. Šāda vietnes “sagatavošana” nodrošina praktiski tūlītēju vietnes indeksēšanu un stabilu kāpumu meklētājsistēmu katalogos.
Tāpat visiem mūsu klientiem ir pieejama paplašināta web vietnes statistika un SEO instrumenti. Katram klientam tiek izveidots konts un viņš patstāvīgi var aplūkot savus rezultātus vienkāršā un pārskatāmā veidā. Studija sniedz konsultācijas klientiem visos SEO optimizācijas jautājumos . Padomi un vienkaršas optimizacijas gaita apskatita musu SEO bloga tēmās

Studijas “RedPill” vienotajā SEO sistēmā ir septiņdesmit dažādi SEO instrumentistatistikas apkopošana, analītika, lai noteiktu kāds ir patreizējais stāvoklis reitingos , utt. Klientiem tas ir pieejams bez papildus samaksas.

Maksas SEO pakalpojumi.

Optimizācijas, analītikas un statistikas pakalpojumi tiek veikti gan web vietnes projektu ietvaros, gan kā atsevišķs pakalpojums. Veidus un darbu cenas var aplūkot sadaļā

“SEO darbi un cenas”

Vienkāršās optimizācijas modelis un gaita

Optimizācija Google un, līdzīgi – arī citām meklētājsistēmām, tiek veidota pēc sekojoša modeļa:

1. Jūs sazinaties ar mums un izsakiet vēlmi uzlabot savus rādītājus meklētājos.
2. Mēs jūsu vietnei pieslēgsim savu statistikas programmu, lai novērtētu apmeklējumus, to raksturu un avotus.
3. Atkarībā no vietnes rakstura, šādas informācijas uzkrāšana var ieilgt līdz pat 3-4 nedēļām. Uz tās pamata izstrādā darbības plānu un prognozē iespējamos panākumus.
4. Iesniedzam savas analīzes rezultātus un plānu iespējamai darbībai. Ir iespējami vairāki scenāriji:

Ja jūsu vietne ir izveidota kvalitatīva un tai jau ir labi rezultāti, tad standarta optimizācijas pasākumi nekādu jūtamu uzlabojumu nedos un pēc šāda pakalpojuma nav vajadzības

Jūsu vietne ir izveidota kā apakšdomens (citas web vietnes zemākā domena līmenī) – optimizācijai ir zema efektivitāte un zemi rezultāti. Ieteikums būtu pāriet uz patstāvīgu mājvietu, ar neatkarīgu domenu. Kā piemēru varētu minēt visus “wix.com“, Yahoo , mūsu pašu “draugiem.lv“, 1w.lv utt. Praktiski nekad, neviens neuzņemsies veikt šādus darbus, zemās efektivitātes dēļ.

Ja jūsu lapa, mūsu vērtējumā, ir izveidota nemākulīgi vai nekvalitatīvi, tad veikt tajā darbus atsakāmies. Iesakam izveidot jaunu.

Ja mūsu prognozes jūs apmierina un vietne atbilst elementārajiem nepieciešamajiem tehniskajiem rādītājiem, tad slēdzam līgumu un jūs saņemat rēķinu, kurš apmaksājams avansā.

5. Uzsākam vietnes optimizāciju. Tas sevī ietver koda pielabošanu, darbu ar atslēgvārdiem un linkiem. Ar šo metodi, parasti, tiek nodrošināts apmeklētības pieaugums 100-300% apmērā. Ja pēc pāris mēnešu novērošanas, statistika pieaug ievērojami lēnāk kā prognozēts, vēlreiz uzlabojam kodu un pārvietojam atslēgvārdus. Iespējams, ka optimizācijas rezultāti uzrāda vājas sadaļas vietnē un ir nepieciešama vietnes daļu koda uzlabojumi. Ja tādi ir nepieciešami, tad sniedzam jums šādus ieteikumus.
6. Ja tomēr būsiet neapmierināts, mēs atgriežam jūsu lapu stāvoklī, kāda tā bija pirms optimizācijas un atgriežam jums naudu.

Piezīme.

Vietnes optimizācija ir laikietilpīgs process. Uz acumirklīgiem rezultātiem cerēt nav nekāda pamata. Dažādu “darboņu” solījumi izvirzīt jūs top 10 mēneša laikā, pēc jebkāda jūsu izvēlēta atslēgvārda, ir spekulatīvi un ne ar ko nenodrošināti. Pārāk ātra virzīšana, tostarp ar šaubīgām metodēm, noved pie iekļūšanas nevēlamo vietņu sarakstā un tad vairs nekāda optimizācija neglābs jūsu situāciju.

Ieteikums
  • Meklētāju sistēmām ir savas vadlīnijas un indeksācijas kārtība. Neignorējiet tos.
  • Veidojiet lapās saprātīgu navigāciju un viegli izprotamu sadaļu hierarhiju.
  • Pārlinkojiet vienas sadaļas saturu ar citas sadaļas saturu (iekšējā linkošana).
  • Centieties izveidot lietderīgus un unikālus tekstus (nekopējiet gatavus no citām vietnēm).
  • Pārdomājiet, kādus atslēgvārdus varētu lietot jūsu klients un ievietojiet tos savos tekstos.
  • Atslēgvārdus, atslēgfrāzes un sadaļu nosaukumus rakstiet teksta veidā, nevis izmantojiet piktogrammas vai simboliskus attēlus. Google neatpazīst attēlu jēgu.
  • Vietnē ievietotajiem “title“, “alt” un citus metatagus veidojiet loģiskus un informatīvus.
  • Linkus jeb saites, nevajadzētu ievietot vienā sadaļā pārāk daudz (vairāk par simtu), pie kam, rūpīgi pārbaudiet vai šie linki nav tukši.

Neekonomējiet uz vietnes izstrādi . Tikai kvalitatīvi izstrādāta vietne var realizēt tai uzstādītos mērķus. Šadas vietnes izveidē, optimizācijā un pozicionēšanā, aiziet ievērojams laika un webmeistara resursu apjoms. Ja vēlaties ar savu vietni pelnīt, tad ieguldīt vietnē ap piecdesmit latiem, ir sevis mānīsana, turklāt nerezultatīva. Web vietnes joprojām ir efektīvākais veids kā reklamēties un nodot vajadzīgo informāciju klientam. Par to ir vērts maksāt.

Papildus optimizācija

Ja vienkāršā optimizācija tomēr neapmierina, tad var ķerties pie otrās pakāpes optimizācijas. Būtībā, tā ir līdzīga vienkāršajai, ietverot arī tur veiktās darbības. Papildus tiek veikti darbi ar ienākošajiem un izejošajiem linkiem. Papildus resursi jāiegulda maksas reklāmkampaņās , pasākumos , akcijās utt.

Web vietnes virzīšana ārpus Latvijas

Vietnes virzīšana ārpus LV

Pēc būtības, tā pat nav optimizācija. Tā ir reāla savas uzņēmējdarbības pozicionēšana attālinātā tirgū.

Šis nav vienkāršs process. Arī ne lēts. Ja jūs patiešām vēlaties darboties un pārdot ārpus LV , tad rēķinieties ar ievērojamiem ieguldījumiem. Mūsu studija ir izstrādājusi metodiku un stratēģiju kā veicami šie darbi. Ir veiksmīgi piemēri un iestrādāti paņēmieni. Tāpat arī, ar mūsu studiju sastīti web speciālisti Eiropā un ASV.

Virzīšanai ārzemēs ir sava specifika, jāņem vērā pat interesējošā reģiona nacionālās, mentālās īpatnības, krāsu un stila tendences. Ir jābūt vienkāršai vietnes administrēšanai, vietnes kloniem vajadzīgajos reģionos, hostingam šais reģionos. Mūsu iespējās ir palīdzēt jums atrast savu klientu ārzemēs .

Daži mīti par mājaslapu optimizāciju .

Ka webvietne var “pašattīstīties” un kāpt topā lēnāk ,bet bez optimizatoru piesaistes.

Var. Pie nosacījuma, ka pati vietne ir kvalitatīva un atbildīgais par šo vietni, ir ieguvis vismaz pamatzināšanas “Tējkannu grāmatu” līmenī. Jāatceras, ka tā būs stihiska virzība un atrašanās topā vēl nenozīmē, ka jūs redz tieši tie, kam jūsu produkts paredzēts.


Daudz dažādu skaitītāju un statistikas baneru ceļ vietnes reitingu.

Nebūs vis taisnība. Paši par sevi, šie linki var dot ieguvumu tikai linku donoriem. Varat būt droši, ka skaitītāju un statistiķu skriptos jūs būsiet nosegti ar “noindex” vai “nofollow”. Un ieguvuma nekāda. Neaizmirstiet arī jūs, ielikt šos skaitītājus šajos apzīmējumos. Lai meklētājsistēmas neindeksē šādus niekus.


Googles reklāmas ceļ vietnes pozīciju.

Ja pati vietne ir nevarīga, tad jēgas nebūs. Protams ar šīs reklāmas palīdzību, jūs “piesakāties” Googles apritē, bet ieskaitās tā tikai tad, kad kāds dīkdienis uzkliko uz šī linka. Vietnes vizuālo noformējumu gan tā sabojā pieklājīgi.

1 Comment

Comments are closed.